Οι Γερμανοί αγοραστές μοιράζονται όλο και περισσότερα δεδομένα online

Κατά κανόνα, οι γερμανοί αγοραστές δεν επιθυμούν να μοιράζονται τα δεδομένα τους στο διαδίκτυο.
Ωστόσο, σύμφωνα με μια μελέτη του Idealo, όλο και περισσότεροι αγοραστές στο διαδίκτυο φαίνεται να ακολουθούν ένα είδος διπλού προτύπου:
Από τη μία πλευρά, το 57% των ερωτηθέντων φοβάται ότι οι εταιρείες γνωρίζουν πάρα πολλά γι ' αυτούς και τις προτιμήσεις τους -τo ποσοτό των ανησυχούντων είναι κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες μεγαλύτερο από το προηγούμενο έτος-από την άλλη πλευρά, το 60% λέει ότι τελικά δίνουν τα στοιχεία τους - "για ένα ελκυστικό όφελος".
Δύο τρίτα ακόμη θεωρούν χρήσιμο οι εταιρείες αποθηκεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα, για παράδειγμα ωφελούνται γρηγορότερη διαδικασία για πληρωμή στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Για να διαβάσετε τη μελέτη, κάντε κλικ εδώ.
Οι online αγοραστές μόδας προτιμούν την αγορά μέσω κινητού

Παρόλο που το 58,1% των επισκεπτών ηλεκτρονικών καταστημάτων έρχεται τώρα από το κινητό τηλέφωνο, και είναι σχεδόν διπλάσιο από αυτό των επισκεπτών που οδηγούνται μέσω επιτραπέζιων υπολογιστών (31,5%), η μέση αξία των αγορών που πραγματοποιούνται μέσω κινητών τηλεφώνων είναι ακόμα χαμηλότερη από τια γορές μέσω επιτραπέζιου υπολογιστή 103 $ έναντι 120 $ .
Για να διαβάσετε περισσότερα, κάντε κλικ εδώ.