DPD eCommerce Report 2018

Πρόσφατα, η DPD δημοσίευσε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το βαρόμετρο του E-shopper.
Η έρευνα αποκαλύπτει σημαντικές τάσεις στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και προσφέρει πληροφορίες για τη συμπεριφορά και τις συνήθειες των ευρωπαίων αγοραστών στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 15% του συνόλου των ηλεκτρονικών αγοραστών άρχισε να αγοράζει ηλεκτρονικά πριν κάτι λιγότερο από δύο χρόνια.
Αυτή η νέα, πρόσφατη σχετικά ομάδα καταναλωτών έχει μεγαλύτερες προσδοκίες για ηλεκτρονικές αγορές από τους πιο έμπειρους και παλιαότερους online αγοραστές. Επιπλέον, η έρευνα δείχνει ότι το μερίδιο των online αγοραστών που πραγματοποιούν αγορές εκτός συνόρων της χώρας τους αυξήθηκε σε περίπου 58%. Ένα άλλο βασικό εύρημα είναι ότι 72% των online αγοραστών θεωρούν ότι είναι σημαντικό να γνωρίζουν την εταιρεία παράδοσης κατά τη στιγμή της αγοράς.
Για να διαβάσετε περισσότερα, κάντε κλικ εδώ.