ΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ Ε.Ε.

 

  ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΕ Ε.Ε. ΑΠΟ ΤΟ 2009 ME TΙΣ OΠΟΙΕΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ Η ΕΠΑΜ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΜΟΤΑ 


1. ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ 
 
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προσπαθεί να απλοποιήσει, εκσυγχρονίσει και εναρμονίσει τους κανόνες για την προστασία του καταναλωτή.  
 
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
Η ΕΜΟΤΑ παρέχει πλήρη στήριξη. Υποστηρίζει το επίπεδο προστασίας να μείνει σε λογικά πλαίσια. Είναι ενάντια στις επιπλέον των 14 ημερών για την επιστροφή προϊόντων. Υπέρ περισσοτέρων εξαιρέσεων από το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.
 
2. ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ B2C (ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΗ ΑΝΑΦΟΡΑ 10/2008) 
 
Χαμηλό επίπεδο εκτός συνόρων ηλεκτρονικό εμπόριο, λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης, απροθυμία πώλησης 60%. Πραγματοποιήθηκε mystery shopping. 
 
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
Να μείνουμε στο παιχνίδι. Είμαστε στη σωστή κατεύθυνση. Παρουσία ΕΜΟΤΑ στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο.
 
3. EΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗ ΓΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ INTERNET (ΥΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗ) 

Η συλλογή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και άρα το targeting & profiling είναι υπό εξέταση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 
 
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
?σκηση πίεσης ενάντια στη νομοθετική κατάχρηση σε θέματα προστασίας δεδομένων όπως γίνεται στη Γερμανία και την Ισπανία. Υποβολή εγγράφου ΕΜΟΤΑ μαζί με FEDMA & ERA.
 
4. ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
 
Σκοπός προσφυγής: να παραμείνει περιεκτικό και αποτελεσματικό το νομικό πλαίσιο, έχοντας παρατηρηθεί μειονεκτήματα όσον αφορά τις νέες τεχνολογίες και την παγκοσμιοποίηση. 
 
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
Υποστήριξη της υπάρχουσας οδηγίας ως επαρκούς κανονιστικού πλαισίου για το τεχνολογικό και παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Κατάθεση πρότασης από ΕΜΟΤΑ.

5. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, PROFILING & BEHAVIORAL ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ 
 
Δεδομένης της μεγάλης έκτασης  που μπορεί να πάρει η συλλογή προσωπικών δεδομένων η Ευρωπαϊκή Επιτροπή φοβάται για ρατσιστικές  πρακτικές στα προσωπικά δικαιώματα και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. 
 
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
?σκηση πίεσης ενάντια στη νομοθετική κατάχρηση σε θέματα προστασίας δεδομένων. Ενημέρωση της Ε.Ε. για τα θετικά του profiling όταν δε θίγονται τα προσωπικά δεδομένα.
 
6. ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΑΓΩΓΕΣ

Μεγάλο μέρος καταναλωτών έχουν βλαπτεί από παραβιάσεις επαγγελματικής δεοντολογίας. Όταν θέλουν να εναντιωθούν μεμονωμένα συναντάνε εμπόδια. 
 
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
Η ΕΜΟΤΑ έχει καταθέσει έγγραφο και υποστηρίζει τη μη υιοθέτηση κανόνων για συλλογικές αγωγές.
 
7. KΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ 
 
Μετά την υποχρέωση των τραπεζών να χρεώνουν τα ίδια κόστη στις διασυνοριακές όπως και για τις εσωτερικές συναλλαγές. 
 
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
Η ΕΜΟΤΑ επιδιώκει να μειώσει το κόστος στις διασυνοριακές πληρωμές για ανάπτυξη του εμπορίου.
 
8. EΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΜΑΪΟΣ 2010)
 
Η έρευνα διεξήχθει από την Ε.Ε. σε 31 Ευρωπαϊκές χώρες για το βαθμό προσαρμογής την απελευθέρωση των ταχυδρομικών υπηρεσιών.   
 
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
Η ΕΜΟΤΑ επιβεβαιώνει ότι δίνονται τα σωστά στοιχεία.
 
9. ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ. ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΤΟ 2000, ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ 2009
 
Η οδηγία για το ηλεκτρονικό εμπόριο καθορίζει το πλαίσιο για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές αναφορικά με τη διαφάνεια, απαιτήσεις πληροφοριών για οn line παρόχους υπηρεσιών, εμπορικές επικοινωνίες, ηλεκτρονικά συμβόλαια, και τον περιορισμό της ευθύνης των μεσολαβητών παρόχων υπηρεσιών.  
 
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
Η ΕΜΟΤΑ υποστηρίζει τον ελεύθερη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου εντός της Ε.Ε.

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε τα νέα μας στο e-mail σας


toplink