Γιατί οι χρήστες του ecommerce εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών τους;
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τις online αγορές ή γιατί οι onlineαγοραστές εγκαταλείπουν το καλάθι τους;
70% των online αγοραστών εγκαταλείπουν το καλάθι τους
85% των online αγοραστών θα ήθελαν ένα υπενθυμιστικό email
61% των online αγοραστών λένε ότι το email υπενθύμισης τους ξαναφέρνει στο site
58% των συχνών onlineαγοραστών αναφέρουν ότι πάντα ή συνήθως προτιμούν να κάνουν έρευνα αγοράς μέσω internet πριν επισκεφθούν το φυσικό κατάστημα για την αγορά
24% των online αγοραστών θα χρησιμοποιούσαν τη wishlist αντί του καλαθιού αγοράς για να κρατήσουν τα είδη που ενδιαφέρονται για αγορά αργότερα. 43% θα χρησιμοποιούσαν συγχρόνως τη wishlistκαι το καλάθι αγοράς
Τα στοιχεία που προκύπτουν από διεθνείς έρευνες των 2 τελευταίων χρόνων σας βοηθούν να βρείτε απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα και σε πολλά άλλα!
Γιατί οι αγοραστές του ecommerce δεν ολοκληρώνουν την πληρωμή τους;
- 56% για κόστη που δεν γνώριζαν
- 37% απλά σερφάριζε
- 36% βρήκε καλύτερη τιμή
- 26% αποφάσισε να μην αγοράσει
- 25% δύσχρηστο site
- 24% έπεσε το site
- 21% πολύ αργή διαδικασία
- 18% υπερβολικοί έλεγχοι για την πληρωμή
- 17% ανησυχία για την ασφάλεια
- 16% όροι παράδοσης μη ικανοποιητικοί
- 15% website timed out
- 13% οι τιμές εμφανίζονται σε άλλο νόμισμα
- 11% μη αποδοχή της πληρωμής του πελάτη
Ποιοί είναι οι λόγοι που επηρεάζουν τη διάθεση αγοράς στο ecommerce;
- Τρόπος Πληρωμής 42%
- Ασφάλεια συνδιαλλαγής 53%
- Τήρηση του χρόνου παράδοσης 43%
- Καλύτερη προστασία των προσωπικών δεδομένων 49%
- Περισσότερες προσωποποιημένες Προσφορές 36%
Και επιπλέον...
- Από έρευνα το 2013, 23% των αγοραστών δήλωσαν ότι η πραγματοποίηση αγορών με κινητό είναι κάτι εύκολο
- Το 2014, αυτό το ποσοστό ανέβηκε στο 43%
- 48% των αγοραστών δήλωσαν ότι επισκέπτονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα κυρίως για να κάνουν να κάνουν έρευνα αγοράς και όχι με σκοπό να κάνουν αγορά
- Οι καταναλωτές είναι «άμεσα επικοινωνήσιμοι», γιατί επισκέπτονται το Internet περισσότερες φορές μέσα στην ημέρα, από διαφορετικές συσκευές και από διαφορετικά σημεία
- H κατηγορία ecommerce με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη είναι η Μόδα
- Στο 1ο εξάμηνο του 2014 σημειώθηκε αύξηση 9 μονάδων στους αγοραστές από την κατηγορία Μόδα
- 61% των αγοραστών έκαναν onlineαγορές μόδας το 2014 έναντι 52% το 2012, ενώ όλες οι άλλες κατηγορίες δείχνουν αύξηση 1% ή 2%
- Οι Online αγοραστές , κυρίως στις αναπτυσσόμενες αγορές προσδοκούν ότι η δυνατότητα κατευθείαν αγοράς από τα brands, θα αλλάξει τον τρόπο που συνήθως αγοράζουν, ενώ ένα 51% υπολογίζει ότι στην επόμενη τριετία θα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα online από ότι στα φυσικά καταστήματα.
- 90% των ενηλίκων στην Αμερική έχουν κινητό τηλέφωνο, 58% έχουν smartphoneκαι 42% διαθέτουν tablet
- Στις Η.Π.Α , για το 2016, το ηλεκτρονικό εμπόριο θα ανέβει στο 9% ή 327 δις δολάρια από τα 3,8 τρισεκατομμύρια δολάρια λιανικών πωλήσεων. 8% από τα 327 δις δολάρια ή 26,2 δις δολάρια θα είναι το μερίδιο αγοράς μέσω mobile.
Τέλος η στόχευση του κοινού στο ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς και το Loyalty Marketingαποτελούν σημαντικά εργαλεία αύξησης πωλήσεων.
Συγκεκριμένα 48% των ανδρών και 63% των γυναικών που απλά επισκέπτονται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, θα είχαν μεγαλύτερη πιθανότητα να επιστρέψουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα για αγορά εάν λάμβαναν ένα email με εκπτωτικό κουπόνι ή άλλη προώθηση