DPD eCommerce Report 2018

Πρόσφατα, η DPD δημοσίευσε για τρίτη φορά στη σειρά των εκδόσεων της για το ηλεκτονικό εμπόριο το βαρόμετρο του  E-shopper.

Η έρευνα αποκαλύπτει σημαντικές τάσεις στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και προσφέρει πληροφορίες για τη συμπεριφορά και τις συνήθειες των ευρωπαίων αγοραστών στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με τη μελέτη αυτή, το 15% του συνόλου των ηλεκτρονικών αγοραστών άρχισε να αγοράζει ηλεκτρονικά  κάτι λιγότερο από πριν δύο χρόνια. Αυτή η νέα, πρόσφατη σχετικά ομάδα καταναλωτών έχει μεγαλύτερες προσδοκίες για ηλεκτρονικές αγορές από τους πιο έμπειρους και παλαιότερους online αγοραστές. Επιπλέον, η έρευνα δείχνει ότι το μερίδιο των online αγοραστών που πραγματοποιούν αγορές εκτός συνόρων της χώρας τους αυξήθηκε σε περίπου 58%. Ένα άλλο βασικό εύρημα είναι ότι 72% των online αγοραστών θεωρούν ότι είναι σημαντικό να γνωρίζουν την εταιρεία παράδοσης κατά τη στιγμή της αγοράς.

Για να διαβάσετε περισσότερα, κάντε κλικ εδώ.

 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε τα νέα μας στο e-mail σας


toplink