Παρακάτω αναφέρονται μερικές από τις υπηρεσίες που η ΕΠΑΜ προσφέρει στα μέλη της:
- Χρήση του λογοτύπου της ΕΠΑΜ που συνεπάγεται αυτοδέσμευση παροχής υπηρεσιών αναβαθμισμένης ποιότητας όπως ορίζει ο Κώδικας Δεοντολογίας
- Παρουσία εταιρικού λογοτύπου & προφίλ στην ηλεκτρονική διεύθυνση της ΕΠΑΜ με απευθείας σύνδεση στην ιστοσελίδα του μέλους, καθώς και παρουσία στο έντυπο υλικό της ΕΠΑΜ
- Πληροφόρηση σχετική με τους κανόνες ασκήσεως του εμπορίου από απόσταση μέσω της πολυετούς σχέσης με την αγορά.
- Συνεχής επαφή και εκπροσώπηση σε δημόσιους φορείς για υποστήριξη θέσεων του κλάδου και αποφυγή δυσμενών ρυθμίσεων
- Διαμεσολάβηση όταν χρειαστεί για λύση παραπόνων καταναλωτών σε περίπτωση που κινδυνεύει η δημόσια εικόνα του κλάδου
- Μεσολάβηση της ΕΠΑΜ με δημοσιεύματα, παρεμβάσεις στις αρχές & υποστήριξη των θέσεων του κλάδου σε κλαδικές κρίσεις
- Παραλήπτης των newsletters της ΕΠΑΜ με θέματα της σύγχρονης επικαιρότητας και της δράσης των μελών της.
- Kαλύτερες τιμές ή και δωρεάν συμμετοχή σε σχετικά συνέδρια και workshpos εντός και εκτός Ελλάδος
- Αποκλειστικά στατιστικά αποτελέσματα ερευνών που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Διαμόρφωση πολιτικής του κλάδου μέσω συμμετοχή σε γενικές συνελεύσεις, διοικητικά συμβούλια & συναντήσεις
- Λήψη κατόπιν αξιολόγησης του Διεθνούς Σήματος Εμπιστοσύνης (TRUSTMARK)TRUSTONLINE με την υποστήριξη της ΕΠΑΜ και της ΕΜΟΤΑ και η ανάρτηση του ηλεκτρονικού καταστήματος στην Ευρωπαϊκή ηλεκτρονική λίστα πιστοποιημένων καταστημάτων της ΕΜΟΤΑ.
- Παροχή συμβουλών σε θέματα στρατηγικής πολυκαναλικών πωλήσεων των διαφόρων καναλιών πώλησης σε περιβάλλον Omni Channel.