Νέα έρευνα της εταιρείας Criteo, σε δείγμα 3.000 εταιρειών, όπως σχολιάζει ο Paul Skeldon της InternetRetail, δείχνει ότι καλά αναβαθμισμένα ως προς το κινητό ηλεκτρονικά καταστήματα, αποδίδουν σε conversion 3,4% σε σχέση με τα μη αναβαθμισμένα που αποδίδουν 1,6%. Επίσης τα apps αποδίδουν 1,7 φορές καλύτερα σε conversion από τα καταστήματα που προσεγγίζονται μέσω P.C. και διπλάσια σε σχέση με τα καταστήματα mobile. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν μια τρομερή δυναμική ως προς τη χρήση του κινητού στο εμπόριο. Στο τέλος του 2015 η χρήση έξυπνων συσκευών θα αποτελεί το 40% των συνολικών πωλήσεων ecommerce παγκοσμίως.
Γιατί οι χρήστες του ecommerce εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών τους;
Σελίδα 1 από 1
- Προηγούμενο
- 1
- Επόμενο